Podrška
Podrška
Dobro došli na stranice EAG podrške.

EAG u svome programu nudi uslugu podrške svim svojim postojećim korisnicima, kao i budućim korisnicima.

S novom strukturom EAG Centra želimo podići nivo podrške na veću razinu koko bi naši korisnici dobili što kvalitetniju uslugu podrške, a samim time povećali svoju produktivnost i zadovoljstvo u radu.

Kako bi što kvalitetnije pomogli našim korisnicima nudimo sljedeće usluge podrške

Implementacija
Za nove korisnike koji počinju s uvođenjem novih tehnologija vrši se implementacija. Proces implementacija obuhvaća sustavno provođenje plana implementacije kojim je definirano upravljanje s ljudskim resursima, školovanje, vremenski rokovi očekivanog završetka implementacije.

Školovanje
U sklopu podrške radi podizanja produktivnosti provodimo školovanje i usavršavanje korisnika kroz tečajeve. Školovanje korisnika vrši se prema službenim PTC tečajevima, koji se dijele na osnovne tečajeve za početnike i napredne tečajeve za iskusne korisnike. Osim službenih PTC tečajeva, nudimo tečajeve za povećanje produktivnosti i namjenske tečajeve.

Help desk
Usluga podrške prema korisnicima s aktivnim održavanjem, u vidu rješavanja problema u radu s software-om, prema pravilima PTC Global Maintenance Support-a. Korisnici s aktivnim održavanjem imaju pravo pristupa bazi znanja, novim verzijama software-a, kao i mnogim drugim pogodnostima o kojima više možete saznati klikom na sljedeći link
http://www.ptc.com/support/maintenance/index.htm

Briga o korisnicima
Održavanje kontakta prema korisnicima stalnim dijeljenjem informacija i znanja iz područja novih tehnologija, kao i važne obavijesti o novim poboljšanim modulima software-a. Organiziranje školovanja za podizanje nivoa znanja postojećih korisnika, u svrhu povećanja produktivnosti.

Kontakti

Tel:

+385 1 6154621