Podrška
Podrška
Dobro došli na stranice EAG podrške.

EAG u svome programu nudi uslugu podrške svim svojim postojecim kao i buducim korisnicima.

EAG Centar želi podici nivo podrške na vecu razinu koko bi naši korisnici dobili što kvalitetniju uslugu podrške, a samim time povecali svoju produktivnost i zadovoljstvo u radu.

Kako bi što kvalitetnije pomogli našim korisnicima nudimo sljedece usluge podrške

Implementacija
Za nove korisnike koji pocinju s uvođenjem novih tehnologija vrši se implementacija. Proces implementacija obuhvaca sustavno provođenje plana implementacije kojim je definirano upravljanje s ljudskim resursima, školovanje, vremenski rokovi ocekivanog završetka implementacije.

Školovanje
U sklopu podrške radi podizanja produktivnosti provodimo školovanje i usavršavanje korisnika kroz tečajeve. Školovanje korisnika vrši se prema službenim PTC tecajevima, koji se dijele na osnovne tecajeve za pocetnike i napredne tecajeve za iskusne korisnike. Osim službenih PTC tecajeva, nudimo tecajeve za povecanje produktivnosti i namjenske tecajeve.

Help desk
Usluga podrške prema korisnicima s aktivnim održavanjem, u vidu rješavanja problema u radu s software-om, prema pravilima PTC Global Maintenance Support-a. Korisnici s aktivnim održavanjem imaju pravo pristupa bazi znanja, novim verzijama software-a, kao i mnogim drugim pogodnostima o kojima više možete saznati klikom na sljedeci link
https://www.ptc.com/en/support

Briga o korisnicima
Održavanje kontakta prema korisnicima stalnim dijeljenjem informacija i znanja iz područja novih tehnologija, kao i važne obavijesti o novim poboljšanim modulima software-a. Organiziranje školovanja za podizanje nivoa znanja postojecih korisnika, u svrhu povecanja produktivnosti.

Kontakti

Tel:

+385 1 6154621